(iOS) Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar juksekoder for generatormynter
Mar 16, 2022 14:20:37 GMT
Post by fieranscofchiro on Mar 16, 2022 14:20:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for generatormynter ▞▞▞
▞▞▞ Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar 2022 version ▞▞▞
dette er en veldig god app, men jeg fikk alle de røde fargene til oransje i Hiragana, og så "gjennomgikk forfall" for å forhåpentligvis gjøre dem grønne, og jeg gikk ikke glipp av noen, men den tilbakestilte dem alle tilbake til rødt. Hvis noen vet årsaken kan du gi meg beskjed, jeg har android btw.
Fungerer ikke bra med Android, krasjer konstant og mangler lyd, brukte det tidligere på I-telefonen uten problemer
ÒwÓ ja
Det er nyttig for nybegynnere.
Legg til slagrekkefølge for skriveøvelse. Jeg ville betalt mer hvis det samsvarte med iOS-versjonen.
Jeg elsker appen, jeg lærer virkelig av den, men jeg lærer ikke hva hver karakter betyr. Dette er trist, men jeg er fortsatt fornøyd med søknaden
Veldig lett å lære det grunnleggende.
Ganske greit å lære det grunnleggende. Noe nyttig før du bruker denne verdens Duolingo.
Det er bra utiggwhatimsayin
Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar განათლება xbqp
Veldig enkel å bruke og det gjør det enkelt å huske karakterene....
Flott app, men IKKE GÅ FORBI KATAKANA. Det vil krasje om og om igjen. Det er en flott app for å lære hiragana og katakana, men det er det. Det ville vært fint å kunne skille de to for forskjellige studieøkter. Det ville også vært fint om det fantes en modus som gjorde at du måtte tenke på svaret før du ser 4 svar å velge mellom. Bra, men trenger forbedring.
Elsker det!! Min eneste klage er at anmeldelsen er for hver leksjon du har gjort. Jeg skulle ønske jeg kunne tilpasse anmeldelsen. For eksempel bare gjennomgå katakana uten hiragana. Jeg jobber rundt den minibanken, men det ville vært fint. Helt verdt $3!
den er ikke oppdatert
Vær så snill å slutte å be meg om å anmelde den alltid, selv når jeg allerede har gjort det. Det er derfor jeg setter én stjerne.
Fint brukergrensesnitt og funksjonalitet. Skulle gjerne hatt noe mer innhold for å komme inn i det før du traff betalingsmuren. Fikk nesten 3* fra den irriterende anmeldelsespop-upen.
Ingen streiketrening på Android 10, og aufio-egenskaper fungerer ikke som de skal,
Hvis du ville ha penger for denne appen, må du lade den ned. Ikke få folk til å laste det ned for å finne ut at det ikke er gratis
Appen er bra (etter at du har betalt for den), men når skal dere legge til skrivefunksjonen som er tilgjengelig for IOS, men ikke på Android. Skrivefunksjonen, etter min mening, hjelper meg drastisk å lære og huske karakterene mye enklere enn bare å ha matchende kort. Når dere legger til den skrivefunksjonen, tror jeg denne appen ville være 5-stjerners verdig.
Jeg synes denne appen er for dyr, senere må du betale for å lære og det er bare et "nei, nei"
Sukker....lyden virker ikke og bare de to første nivåene er gratis, noe som er totalt ubrukelig
Flott app, vel verdt kjøpet! Jeg bestemte meg for å lære japansk for omtrent en måned siden, og etter to uker med frustrasjon over ineffektive eller klasseromsorienterte bøker fant jeg denne appen. Den er godt skreddersydd for solo-læring, intuitiv undervisning i grammatikk og vokab. Det eneste som kan forbedres er gjennomgangsverktøyet. Det er to kumulative anmeldelser, men ingen måte å velge eller ekskludere en gruppe kapitler på, eller bare gjennomgå vokab/kanji, som krever en annen metode eller verktøy for å supplere.
jeg liker denne appen
Jeg elsker det! men et program viser vanligvis stoppprogram når jeg gjør "Gjennomgå alle"
Hvorfor kalle dette en gratis app? Det er helt ubrukelig med mindre du betaler. Ikke verdt tiden min, ikke verdt pengene mine, ikke verdt plassen på telefonen min. Spar litt tid og last ned Duolingo.
Learn Japanese - Hiragana, Kanji and Grammar শিক্ষা jdlo
Veldig nyttig app
Jeg liker denne appen mye, den gir meg veldig nyttig trening. Jeg skulle bare ønske at lyden fungerte på hver leksjon...jeg mangler det virkelig i verb og setninger. 😢
du må betale for leksjonene
VELDIG god app for å lære Hiragana og Katakana, jeg har ikke nådd det andre innholdet ennå, men jeg er sikker på at det er like bra.
Jeg husker da du faktisk tegnet dem ut, hva skjedde med det? Jeg lastet det ned på nytt, og det er ikke der lenger, hva er det med det?
Det er greit
den er VELDIG nyttig og VELDIG god å bruke
Nivå 3s første leksjon gir ikke lyd eller fungerer for den saks skyld! Og det er det samme med de andre nivåene. Noen fungerer andre ikke.
veldig lærerikt
Jeg trenger mer lyd
Dette er en utmerket app. Fungerer bra uten feil. Jeg har lært hiragana og katakana, men dette er en utmerket måte å samle det hele for å være brukbart. Og inkluderer kanji. Dette er den mest nyttige appen jeg har brukt så langt.
60 Parsecs! Pustolovske igre gufl
God app, utdatert versjon.
iOS-versjonen er bedre. I Android-versjonen kan du ikke skrive ut tegn. Anmeldelser er dårlig utført siden det bare er et "gjennomgå alle"-alternativet - så du kan ikke bare fokusere på Katakana etter at du for eksempel har lært Hiragana. Den siste leksjonen av Katakana får appen til å stenge. Ok, men det er sannsynligvis bedre eller der. EDIT: denne doodoo-appen ber meg stadig om å anmelde den selv om jeg allerede har gjort det. Dytte vekk!!
Perfekte flash-kort
Jeg elsker absolutt denne appen. Jeg kjøpte leksjonene og synes det er verdt det. Men når jeg prøver å bruke gjennomgå alle-delen krasjer det mye hvis det ble løst, dette ville være en fantastisk app.
Mer direkte enn å lære japansk med kawaii-appen. Ingen krasj. Lagrer nivåer ulåste.