(iOS) Sky Roller koodaa rajattomasti esimerkkejä
Feb 3, 2022 9:50:48 GMT
Post by dedpucustiri on Feb 3, 2022 9:50:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Roller ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Roller IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti esimerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ Sky Roller 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on hauskaa! Mutta aluksi se on todella myöhässä, joten kuolet.He tarvitsevat uusia haasteita, koska se on sama kurssi lähes aina uudestaan ja uudestaan. Sanoisin, että sinun pitäisi hankkia tämä peli ja kun se alkaa viiveellä, älä poista tätä sovellusta, anna sille aikaa tottua. Toivon, että voisin antaa sille 4 ja puoli.
On kauheaa, että se antaa liikaa sovelluksia ja se on todella todella niin, voi luoja, en voi selittää sitä, koska joka kerta kun yrität pyyhkäistä, se ei päästä sinua suoraan ja se on ärsyttävää, se on yksi asia, jota vihaan todella todella se on aivan liikaa mainoksia tämä peli on kamala! 🎶 Tarvitsen kaltaisesi tytön ei liian kauan sitten tanssin patojen kanssa, mikään ei mene pieleen jos annan sinun olla äitini et halua minun kaltaistani tyttöä olen liian hullu, koska jokainen tapaamasi tyttö on Daisylle 🎶 Cardi.B😝😉!😝!
peli on erittäin kiihkeä ja tekee pelistä vähemmän hauskaa, mutta en tarkoita, ettenkö suosittele tätä peliä. Joskus se voi olla todella hauskaa, joskus häiriöt voivat tehdä jotain outoa ja saatat saada siitä potkun.
Ohaok
Ei huonoin peli, mutta olen pelannut paljon paremmin. Lisäksi on monia lisäyksiä.Varsinainen peli on hyvä, mutta niin vaikea nauttia kaikilla lisäyksillä. Se ei myöskään lataudu nopeasti.
Alusta. ANDROID, IOS ... Sky Roller. ARCADE. Sonic the Hedgehog. ACCION. MONSTER LEGENDS. ESTRATEGIA. Smashy Road: Arena.
En henkilökohtaisesti pidä tästä pelistä. On paljon myöhässä ja lisäyksiä on niin paljon! Myös silloin, kun sekaisin Kestää jonkin aikaa ladata Start. Myös säätimet ovat todella huonot! Mielestäni sinun ei pitäisi hankkia tätä peliä, jos et pidä näistä asioista. (Minun mielipiteeni!)
Rolling Sky HD Wallpapers Game Theme
Lataa liikkuva taivas 2.2.6.1 APK android
Ihan kiva
rakastan sitä
TÄMÄ PELI AIHEUTTAA riippuvuutta ja siinä EI OLE NIIN PALJON MAINOKSIA
Jos voisin antaa tälle 0 tähden, tämä peli on ajanhukkaa. Mainokset ilmestyvät aina, kun suoritat tason ja kun olet tason keskellä. En todellakaan nauttinut tämän pelin pelaamisesta, enkä kovinkaan tyytyväinen siihen, kuinka paljon tallennustilaa se vei. Korjaa laggynes.
... joita ehdittiin ladata lähes kahteen miljoonaan Android-laitteeseen. ... Fifa Mobile, Rolling Sky, Pokemon Go tai Hungry Shark World.
Se on erittäin hyvä ja erittäin kova peli. Toisella tasolla, 11 yrityksen jälkeen, läpäisin sen. Mutta minulle on vain yksi vastalause, että mainoksia on paljon. Jos mainoksia on vähemmän, siitä tulee suositumpi. Kiitos.
Loistavaa pelattavuutta ja jännitystä! Mutta mainokset ovat uskomattoman ärsyttäviä, ne ovat niin ärsyttäviä, että minun piti maksaa ei mainoksia -ominaisuudesta; mutta jos teet niin ja maksat 1,99 puntaa, se on hienoa!
Upea kokemus, mutta liikaa lisäyksiä jokaisen tason jälkeen
lataa suosituin pelihalli peli Android-laitteille, ilmainen ja esitelty pelihalli peli Androidille. ... Category: Pelihalli ... Sky Roller. HOMA GAMES.
Tämä peli on hämmästyttävä, koska minä rullaan tosielämässä! Rakastan sitä niin paljon ja nousen kello 5 aamulla soittamaan sitä! Se on mahtavaa!!!!!!
Peli on niin tylsä. Eikö sitä voi vain päivittää, tunnen oloni kissaksi pelatessani tätä peliä 🙄
Se on todella hauskaa ja minulla on hieno kokemus sen pelaamisesta, en vain pidä siitä, että siinä on niin paljon lisäyksiä.
Tämä peli on hämmästyttävä, kuten anime! Mutta ongelmana on, että mainoksia on liikaa ja minusta tulee tylsää ja menen vain pelaamaan jotain muuta, voisiko mainokset poistaa?
Se on niin toistuvaa, mikään ei muutu, vain samantyyppinen lauta yhä uudelleen ja uudelleen. Lisää levyjä lisää vaikeustasoja, se on tylsää!
Annoin sille 2 tähteä, koska siellä on niin paljon mainoksia ja peli on niin hämmentävä. Joka kerta kun menen räätälöimään asioitani, se aina häiritsee. Se voi olla vain minun tablettini, mutta en usko, että se on. Mutta pidän varsinaisesta pelistä.
Sky Run -pelissä se on enemmän kuin tarpeeksi, koska kilpailu tapahtuu taivaalla, kerrostalojen viimeisten kerrosten tasolla. Rata on suora ilman käännöksiä
Annan tälle 3 tai 4, koska pidän siitä, että lisäyksiä ei ole niin paljon, mutta aina kun haen lahjaa, vaatimuspainike latautuu aina, joten minun on painettava ei kiitos. Ja en myöskään tiedä, miksi tämä häiritsee minua, mutta liikkeet ovat todella realistisia ja se on vain outoa. Mutta thw thibg on, että mielestäni se yrittää huijata ihmisiä maksamaan poistamista lisää, mutta ei ole niin paljon lisää. Niitä lukuun ottamatta (paitsi että ei ole paljon lisättävää) se kaikki on hyvää.
Rakastan näitä pelejä ja kiitos, että latasit nämä pelit
Tämä on hieno peli 👍. Mutta toivoisin, että siinä olisi enemmän esteitä ja enemmän hahmoja 👩🏻🦰👨🏼🦱. Toinen ongelma on, että se joskus häiritsee ja se on melko ärsyttävää. Ja mainoksia on myös paljon.
Sky Roller apk 1.17.8 Aiotaan aloittaa lataamisen... - ApkMeet
Ensimmäisellä tasolla säätimet imevät ja minun piti käynnistää se uudelleen, koska se häiritsi. en pidä tästä pelistä.
Se on ok, mutta joskus se viivästyy ja kaikki tasot ovat helppoja, joten tehosta peliäsi ja annoin sille neljä tähteä, koska se on helppoa, kuten sanoin, tehosta peliäsi ja onko sinulla lisää pelejä ei tai kyllä . Mutta kaiken kaikkiaan se on mukavaa. Joten joo, siinä kaikki, mitä halusin sanoa ja vihaan rakkautta JUMALAAN tai RANGAISTUKSIA, joten rakastakaa JUMALAA.
Hauska peli miten mukavaa ajan vietettä ja yksi tähti pois koska en tiiä vielä mun käsillä pelataan 😯❤🧡💛💚💙
Peli on erittäin helppo Hauskempaa varten sen pitäisi olla vaikeampaa - 1 tähti Liian monta mainosta - 1 tähti Ja se käyttää mb:tä ja sanoo offline - 1 tähti
😀
Tämä peli on erittäin hauska, suosittelen sitä lämpimästi. Tämän avulla voit avata uusia asioita, kuten kiskoja ja tehosteita, joten suosittelen todella tätä sovellusta.
Rolling Sky 2020 · Pelihalli Tekijänä: KBM,Games For All · Ilmainen vuosi sitten · Versio: New · Listat: 0 + 0 Pisteet: 0 + 10,277 Rolling Sky Ball is an
Arcade - pelit ovat nimensä mukaan sellaisia pelejä, joita pelihallista saattaisi löytyä, mutta nettipeli -muodossa. ... Rollball The Ultimate Sportpack.
Rakastan sitä, koska se antaa sinulle söpön hahmon ja kuinka saada se, sinun on siirryttävä 3 mainokseen ja
Tämä sovellus ei ole niin hieno, se viivästyy koko ajan ja muutaman kierroksen välein siinä oli mainos, enkä tuhlaisi aikaani sen pelaamiseen!
Olisi hauska peli, jos kun sait yhden noista söpöistä anime-näköisistä, se ei häirinnyt niin paljon, tarkoitan, että se on glitchy AF, en suosittele tätä peliä, jos et pidä alotta lagista.
Mielestäni peli on hyvä, mutta sitä on parannettava seuraavilla tavoilla: Vähemmän lisäyksiä, Helppoja keskikovaa tasoa, Chat ystävien kanssa, Vähemmän lisäyksiä, Toivottavasti pääset vähän leikkimään pelisi kanssa ja näet mistä puhun. Myös lisäykset ovat jatkuvia, se on kuin 20 sekuntia toistoa ja 2 menuettia katsomassa mainoksia. Kiitos ymmärryksestä ja ajasta.
Aika tylsää
Ihan kiva kyllä joskus tulee pelattua
Ehdottomasti hauska peli, mutta mainokset ovat vähän paljon. Tiedän, että voin sammuttaa wifin, mutta se ei korjaa viivettä, viivettä ei ole paljon, vaikka kaiken kaikkiaan melko hauska peli
14 Sky Roller -vaihtoehtoa iOS:lle – samanlainen kuin
Tämä peli näyttää sinulle kovan työn merkityksen. Rakastan sitä pelaan 24/7, mutta mielestäni sen pitäisi olla ilmainen eikä mainoksia
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa ja olen iloinen, että voin ladata sen
Todella hauska peli! Mutta liian monta mainosta joka kerta, kun haluan aloittaa pelin mainoksen pelin lopussa, muuta sitä! Mutta vaikka erittäin mukava peli. Jatka samaan malliin 🤭